lördag 20 mars 2010

Ånge

sötisarna
ludde
nyvaken julia
kyss
måns
kåt emma
snygg ludde
viktor
grabbarna
jullan
hihi


Vilket underbart väder.
Jag har nyss kommit hem från ånge.
Blev inte mycket sova, men mycket skratt haha.
Vi har sett på skräckfilmer och skrämt upp oss själva.
Emma var som en lite jänt unge, rädd så tårarna ville fram.
Jävligt skönt att vara hemma nu.
Nu ska jag bara vänta på att mamma ska duscha klart
sedan så är det min tur, eller orkar man de ?
Sedan tror jag att det är stor städning på gång.
Ingenting jag direkt ser fram emot, tvärt om
nu när vi har toppenväder och allt.
Men det ska ju göras de med, städas.
Och det går ju fortare om man är två.
Eller vi får väl se hur det bli med de haha...

1 kommentar:

  1. haha, fyfan va störd jag ser ut på en av bilderna ;P

    SvaraRadera