onsdag 3 mars 2010

Det är jag.


Shit, det var nån dag sedan jag bloggade nu.
Men nu är jag igång igen.
Jag sitter och pratar lite med mamma om livet och så.
Sedan funderar jag också på hur fredagen kommer bli.
Jag tror det kommer bli riktigt bra.
Maria fyller år och det kommer massa grymma människor.
Jag har klippt lugg nu iallafall och färgen har kommit.
Jag ska hämta ut den i morgon, men vet inte riktigt
hur jag ska färga men jag vet att det kommer bli coolt.
Imorgon har vi nå udda sporter som vi ska till,
i sundsvall hela dagen.
Jag och maria ska spela basket med nåt lag, sedan
ska vi rida på en såndär radio styrd tjur, haha.
Vad det nu är dom heter, skit samma.
Ännu en gång längtar jag till helgen så mycket att
jag håller på att få nå spratt, så blir jag varje helg.
Fast inombords liksom.
Sedan när helgen kommer så blir man
antingen dissad eller så får man nå slags otur över sej.
Det är jag de, oturen själv haha.
Idag när jag ensam gick ner till bussen så självklart
skulle det vara gymnasie elever på busshållsplatsen,
just idag, just klockan två när jag kommer ner för backen
och gör världens vurpa, prickar isfläcken och sätter
mej på röven, det är just när jag skäms allt ska bli skämmigare.
Det är jag, det är jag, det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar